dimecres, 19 de març del 2014

Comencem



Començo aquest nou Bloc de la mateixa manera que vaig començar-ne un altre ja fa uns anys, dient que no se exactament que posar. Crec que amb el pas dels anys he perdut el compte dels Blocs que he obert, que he fet durar i que al final, han mort...com aquell primer no hi haurà res, ja no tant per la naturalitat amb la que m’hi deixava portar, si no per les amistats que d’aquell temps en vaig treure.


La vida està dividida en 2 grups, tal i com indica el títol del Bloc, la 1.0 i la 2.0, que sovint hem de sumar i dona un resultat, nosaltres mateixos...tampoc es que m’hagi trencat massa el coco per buscar nom al Bloc, ho reconec, però es “u que hi ha”.


Escriure quan podré, sense exigir-me a mi mateixa ni un “tempus”, ni una finalitat, intentaré trobar la Txell que porto dins, amb les seves coses bones i dolentes, esperant que ningú s’escandalitzi per allò que pugui deixar escrit.


A fi de comptes, he creat el Bloc per passar-m’ho bé, no pas per ser jutjada, però sí és el cas, crec que seré capaç d’entomar-ho bé. Voldria crear una mica de debat, per el que em comprometo a que, com a mínim, un cop per setmana, hi hagi un escrit sobre Política  o un sobre Moviments Socials i que qui hi vulgui participar no se n’estigui i faci saber el seu acord o desacord.


De moment he posat que poden comentar també els anònims, però si les coses es volen fer ben fetes, fora bo que qui comenti – si es que al final ho fa algú – s’identifiqui.


Vida 1.0 i 2.0 van de la mà


Ens anem llegint!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Deixa el teu comentari